RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 26 Hari: Ahad Tarikh : 15/07/12
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
HEBAT 1 2.00-3.30 SN | Tajuk :Menjawab soalan bahagian B Kemahiran/Theme: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pembolehubah Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi KPS (SAINS) Komunikasi BBM: | 97% murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pemboleh- ubah |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 26 Hari: Isnin Tarikh : 16/07/12
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
HEBAT 2 8.30 - 10.30 SN | Tajuk : Menjawab soalan bahagian B Kemahiran/Theme: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pembolehubah Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi KPS (SAINS) Komunikasi BBM: | 97% murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pemboleh- ubah |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 26 Hari: Isnin Tarikh : 16/07/12
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
5 RAJIN 12.15-1.15 SN | Tajuk :Constellation Kemahiran/Theme: Understanding the constellation Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: State what constellation is and identify constellations. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils discuss that constellation is a group of stars that form a certain pattern in the sky. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can state what constellation is and identify constellations. |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 26 Hari: Khamis Tarikh : 19/07/12
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
5 RAJIN 9.15-10.45 SN | Tajuk : Constellation Kemahiran/Theme: Understanding the constellation Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: State the importance of constellations. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils gather information on the importance of constellations, e.g. a) to show directions, b) to indicate the time to carry out certain activities, e.g planting season. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can state the importance of constell-ations. |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 26 Hari: Khamis Tarikh : 19/07/12
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
HEBAT 2 11.00-1.00 SN | Tajuk :Menjawab soalan bahagian A Kemahiran/Theme: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian A Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains BahagianA Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi KPS (SAINS) Komunikasi BBM: | Semua murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains BahagianA |
0 komentar:
Posting Komentar