Minggu 8

                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Ahad                              Tarikh :  19/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

6 GIGIH
8.15-9.45
SN
Tajuk : Interactions among living things (Revision)
Kemahiran/Theme:
Revision on the topic of Interaction among living things as the preparation for UBB1
Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:
Understand and fully prepared for the upcoming UBB1 
Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:
Revision
KPS (SAINS)
Communicating
BBM: 


All pupils understand and fully prepared for the upcoming UBB1
for this topic
                    
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Ahad                              Tarikh :  19/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

6 GIGIH
12.15-1.15
MZ

Tajuk :  Muzik Dengan Gerakan
Kemahiran/Theme: 
Bergerak secara  muzikal
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Membuat gerakan yang sesuai dengan lagu atau muzik atau     kedua-duanya yang mempunyai  tempo yang berlainan.
Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:
Membuat gerakan secara bebas atau berpandu sebagai respon
kepada permainan muzik yang didengar untuk merasai; detik,
corak irama, dan tanda rehat
KPS (SAINS)
BBM: 
CDPlayer
Semua murid dapat membuat gerakan yang sesuai dengan lagu atau muzik atau     kedua-duanya yang mempunyai  tempo yang berlainan.

RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  20/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

6 TEKUN
9.45-10.45
KT
Tajuk :UBB BULAN FEBRUARI 2012
Kemahiran/Theme:  

Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: 

Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: 
KPS (SAINS)

BBM: 

UBB BULAN FEBRUARI 2012


RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  20/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

5 RAJIN
12.15-1.15
SN
Tajuk : UBB BULAN FEBRUARI 2012
Kemahiran/Theme: 

Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: 

Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:
KPS (SAINS)
BBM: 


UBB BULAN FEBRUARI 2012
                    
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Selasa                              Tarikh :  21/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

6 GIGIH
7.45-8.45
SN

Tajuk :UBB BULAN FEBRUARI 2012
Kemahiran/Theme: 

Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:

Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:
KPS (SAINS)
BBM: 

UBB BULAN FEBRUARI 2012

RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Selasa                              Tarikh :  21/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

6 RAJIN
8.45-9.45
KH
Tajuk :UBB BULAN FEBRUARI 2012
Kemahiran/Theme: 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:

Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:

KPS (SAINS)

BBM: 

UBB BULAN FEBRUARI 2012
                    
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  22/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

6 GIGIH
7.45-8.45
KH
Tajuk :UBB BULAN FEBRUARI 2012
Kemahiran/Theme: 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:

Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:

KPS (SAINS)
BBM: 


UBB BULAN FEBRUARI 2012

                    
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  22/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

6 HEBAT
9.45-10.45
KT

Tajuk : UBB BULAN FEBRUARI 2012
Kemahiran/Theme: 

Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:

Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:

KPS (SAINS)
BBM: 

UBB BULAN FEBRUARI 2012

RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  22/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

6 HEBAT
12.15-1.15
MZ
Tajuk :UBB BULAN FEBRUARI 2012
Kemahiran/Theme: 

Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:

Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:


KPS (SAINS)

BBM: 

UBB BULAN FEBRUARI 2012

RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  23/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

5 RAJIN
9.15-10.45
SN
Tajuk : UBB1 exam paper discussion.
Kemahiran/Theme:
Discussion on various topics in UBB1

Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: 
Understand about the topic in the question paper.
Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:
Discussion
KPS (SAINS)
Communicating
BBM: 


All pupils can understand about the topic in the question paper.
 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  23/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

6 TEKUN
11.15-12.15
KH
Tajuk : Perbincangan kertas soalan UBB1
Kemahiran/Theme: 
Perbincangan kertas UBB1
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:
Memahami dengan lebih mendalam topik-topik yang terdapat dalam UBB1
Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:
Perbincangan
KPS (SAINS)

BBM: 


Semua murid dapat memahami dengan lebih mendalam topik-topik yang terdapat dalam UBB1
 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  23/02/12

KELAS/ MASA/ M PELAJARAN

KANDUNGAN

IMPAK/ CATATAN

6 TEKUN
12.15-1.15
MZ
Tajuk : Muzik Dengan Gerakan
Kemahiran/Theme: 
Bergerak secara  muzikal
Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:
Membuat gerakan yang sesuai dengan lagu atau muzik atau    kedua-duanya yang mempunyai  tempo yang berlainan
Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:
Murid membuat gerakan secara bebas atau berpandu sebagai respon kepada permainan muzik yang didengar untuk merasai; detik, corak irama, dan tanda rehat 
KPS (SAINS)
BBM: 


Semua murid dapat membuat gerakan yang sesuai dengan lagu atau muzik atau    kedua-duanya yang mempunyai  tempo yang berlainan
 

1 komentar:

  Admin b/pGuru Besar

12 April 2012 pukul 07.37

Telah disemak. Terima kasih.