RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Ahad Tarikh : 6/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6T 8.15-8.45 MZ | Tajuk : Kemahiran/Theme: Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : P&P tidak dapat dijalankan kerana masa digunakan untuk perhimpunan. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | P&P tidak dapat dijalankan kerana masa digunakan untuk perhimpunan |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Ahad Tarikh : 6/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6R 12.15-12.45 MZ | Tajuk :Permainan Alat Muzik Kemahiran/Theme: Melanjutkan latihan bermain perkusi di Tahap 1 Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Mengenal alat muzik tambahan Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid melanjutkan latihan bermain perkusi di Tahap 1 KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat mengenal alat muzik tambahan |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Ahad Tarikh : 6/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6R 12.45-1.15 SN | Tajuk : Analysing friction Kemahiran/Theme: Describe the effects of friction. Objektif: Pupils will be able to: Describe the effects of friction. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils discuss that friction slows down a moving object and conclude that friction is a force. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupil can describe the effects of friction |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Isnin Tarikh : 7/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6T 7.45-8.45 KH | Tajuk : Kreativiti dan Reka Cipta Kemahiran/Theme: Penghasilan Projek Reka Cipta Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : Memilih lakaran yang paling sesuai Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Memilih lakaran yang paling sesuai KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat memilih lakaran yang paling sesuai |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Isnin Tarikh : 7/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6T 9.45-10.15 SN | Tajuk : INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme: Pupils suggest various ways to reduce friction.Analysing friction Objektif: Pupils would be able to: Describe ways to reduce friction. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can suggest various ways to reduce friction. |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Isnin Tarikh : 7/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6R 10.45-11.45 SN | Tajuk : INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme: Pupils suggest various ways to reduce friction.Analysing friction Objektif: Pupils would be able to: Describe ways to reduce friction. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can suggest various ways to reduce friction. |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Isnin Tarikh : 7/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6R 12.45-1.15 MZ | Tajuk : Permainan Alat Muzik Kemahiran/Theme: Mengenal dan mengecam bunyi alat muzik tertentu Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Mengenal, mendengar dan mengecam bunyi serta menamakan alat muzik tambahan – rekoder, dram samping, alat muzik tradisional Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid mengenal, mendengar dan mengecam bunyi serta menamakan alat muzik tambahan – rekoder, dram samping, alat muzik tradisional KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat mengenal dan mengecam bunyi alat muzik tertentu |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Selasa Tarikh : 8/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6R 9.15-10.15 SN | Tajuk : INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme: Analysing friction Objektif: Pupils would be able to: Describe ways to increase friction Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils suggest various ways to increase friction. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can describe ways to increase friction |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Selasa Tarikh : 8/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6T 10.45-11.45 SN | Tajuk : INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme: Analysing friction Objektif: Pupils would be able to: Describe ways to increase friction Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils suggest various ways to increase friction. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can describe ways to increase friction |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Selasa Tarikh : 8/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6H 11.45-12.45 KH | Tajuk : Reka Bentuk dan Teknologi Kemahiran/Theme: Penghasilan Projek RekaCipta Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Merancang dan menyediakan lukisan projek Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid merancang dan menyediakan lukisan projek KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat merancang dan menyediakan lukisan projek |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Rabu Tarikh : 9/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6H 7.45-8.45 PJ | Tajuk : Permainan Bola keranjang Kemahiran/Theme: i. Kemahiran asas bola keranjang @ Menghadang @ Menjaring Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Menguasai kemahiran asas bola keranjang @ Menghadang @ Menjaring Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Permainan bola keranjang KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat menguasai kemahiran asas bola keranjang @ Menghadang @ Menjaring |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Rabu Tarikh : 9/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6T 8.45-9.45 SN | Tajuk : Analysing friction Kemahiran/Theme: State the advantages of friction Objektif: Pupils would be able to: State the advantages of friction Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils gather information on the advantages of friction in everyday life. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can state the advantages of friction |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Rabu Tarikh : 9/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6R 11.45-12.45 KH | Tajuk : Reka Bentuk dan Teknologi Kemahiran/Theme: Penghasilan Projek RekaCipta Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Merancang dan menyediakan lukisan projek Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid merancang dan menyediakan lukisan projek KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat merancang dan menyediakan lukisan projek |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Khamis Tarikh : 10/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6R 7.45-8.45 PJ | Tajuk : Kemahiran/Theme: Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Khamis Tarikh : 10/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6T 9.45-10.15 MZ | Tajuk : Kemahiran/Theme: Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT |
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6 Hari: Khamis Tarikh : 10/2/11
KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN |
6G 10.45-12.45 KH | Tajuk : Kemahiran/Theme: Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT |
0 komentar:
Posting Komentar