RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  31                                            Hari: Ahad                              Tarikh :  26/08/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| HEBAT 1 2.00-3.30 SN | Tajuk :Latihan soalan bahagian A dan B Kemahiran/Theme:  Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian A dan B Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pembolehubah Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi KPS (SAINS) Komunikasi BBM:  | Murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pemboleh- ubah | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  31                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  27/08/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| HEBAT 2 8.30 - 10.30 SN | Tajuk : Latihan soalan bahagian A dan B Kemahiran/Theme:  Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian A dan B Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pembolehubah Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi KPS (SAINS) Komunikasi BBM:  | Murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pemboleh- ubah | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  31                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  27/08/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 5 RAJIN 12.15-1.15 SN | Tajuk : The earth, The Moon and The Sun Kemahiran/Theme:   Understanding the occurrence of day and night. . Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: State that it is day time for the part of the Earth facing the Sun and state it is night time for the part of the Earth facing away from the Sun. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils view video or computer simulation on how days and nights are formed. KPS (SAINS)Observing BBM:  | All pupils can state  that  it  is  day time for the part of the Earth  facing the Sun and state  it  is  night  time for  the  part  of  the  Earth  facing  away from the Sun. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  31                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  30/08/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 5 RAJIN 9.15-10.45 SN | Tajuk : Ulangkaji dan teknik menjawab bahagian A dan B Kemahiran/Theme:  Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian A dan B Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pembolehubah Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi KPS (SAINS) Komunikasi BBM:  | Murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pemboleh- ubah | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  31                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  30/08/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| HEBAT 2  11.00-1.00 SN | Tajuk :Latihan soalan bahagian A dan B Kemahiran/Theme:  Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian A dan B Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pembolehubah Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi KPS (SAINS) Komunikasi BBM:  | Murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pemboleh- ubah. | 
0 komentar:
Posting Komentar