RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
    RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 8                                                Hari:   Sabtu                            Tarikh :  19/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 7.45-8.45 KH | Tajuk : Kreativiti dan Reka Cipta Kemahiran/Theme:  Penghasilan Projek Reka Cipta Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : Menyediakan alatan dan bahan Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid menyediakan alatan dan bahan KPS (SAINS) BBM: | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   8                                           Hari:   Sabtu                            Tarikh :  19/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 9.45-10.15 SN | Tajuk :Ulangkaji Kemahiran/Theme:Mengulangkaji Mengulangkaji sebagai persediaan UBB Februari Objektif: Pupils would be able to: Lebih bersedia menghadapi peperiksaan UBB 1 Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | Objektif tercapai | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:    8                                           Hari:   Sabtu                            Tarikh :  19/2/11   
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 10.45-11.45 SN | Tajuk :INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme:  Understanding speed Objektif: Pupils would be able to: State that an object which moves faster travels a longer distance in a given time. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils carry out activities to: a) compare the distances travelled in a given time by two moving objects KPS (SAINS) Measuring and Using Number BBM:  | All pupils can state that an object which moves faster travels a longer distance in a given time. | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:    8                                           Hari:   Sabtu                            Tarikh :  19/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 12.45-1.15 MZ | Tajuk : Muzik Dengan Gerakan Kemahiran/Theme: Mendengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Mendengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid mendengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat men- dengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi | 
Minggu:  8                                             Hari: Ahad                              Tarikh :  20/2/11 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 8.15-8.45 MZ | Tajuk :  Muzik Dengan Gerakan Kemahiran/Theme: Mendengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Mendengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid mendengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat men- dengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                              Hari: Ahad                            Tarikh :  20/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 12.15-12.45 MZ | Tajuk :  Muzik Dengan Gerakan Kemahiran/Theme: Mendengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Mendengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid mendengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat men- dengar dan bergerak atau beraksi secara spontan mengikut lirik lagu sambil menyanyi | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                              Hari: Ahad                            Tarikh :  20/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 12.45-1.15 SN | Tajuk : Ulangkaji Kemahiran/Theme:Mengulangkaji Mengulangkaji sebagai persediaan UBB Februari Objektif: Pupils would be able to: Lebih bersedia menghadapi peperiksaan UBB 1 Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | Murid mengulang- kaji sebagai persediaan UBB Februari | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 8                                                Hari:   Isnin                            Tarikh :  21/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 7.45-8.45 KH | Tajuk : Kemahiran/Theme:  UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                           Hari:   Isnin                            Tarikh :  21/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 9.45-10.15 SN | Tajuk : Kemahiran/Theme: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARIObjektif: Pupils would be able to: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARIStrategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:    8                                           Hari:   Isnin                            Tarikh :  21/2/11   
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 10.45-11.45 SN | Tajuk : Kemahiran/Theme: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARIObjektif: Pupils would be able to: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARIStrategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:    8                                           Hari:   Isnin                            Tarikh :  21/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 12.45-1.15 MZ | Tajuk : Kemahiran/Theme: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARIObjektif: Diakhir proses p & p murid dapat : UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARIStrategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 8                                              Hari:  Selasa                           Tarikh :  22/2/11 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 9.15-10.15 SN | Tajuk : Kemahiran/Theme: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARIObjektif: Pupils would be able to: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 8                                              Hari:  Selasa                           Tarikh :   22/2/11   
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 10.45-11.45 SN | Tajuk : Kemahiran/Theme: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARIKPS (SAINS) BBM: | UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 8                                              Hari:  Selasa                           Tarikh :   22/2/11   
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6H 11.45-12.45 KH | Tajuk : Kemahiran/Theme: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARIObjektif: Diakhir proses p & p murid dapat : UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:  KPS (SAINS) BBM: | UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                             Hari: Rabu                              Tarikh :  23/2/11 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6H 7.45-8.45 PJ | Tajuk : Kemahiran/Theme:  UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                              Hari: Rabu                            Tarikh :   23/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 8.45-9.45 SN | Tajuk : Kemahiran/Theme:  UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI Objektif: Pupils would be able to: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                              Hari: Rabu                            Tarikh :   23/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 11.45-12.45 KH | Tajuk : Kemahiran/Theme: UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARIObjektif: Diakhir proses p & p murid dapat : UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:  KPS (SAINS)BBM: | UJIAN BERPUSAT BERKALA BULAN FEBRUARI | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   8                                           Hari:   Khamis                            Tarikh :  24/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 7.45-8.45 PJ | Tajuk : Kecergasan Fizikal Kemahiran/Theme: Masa tindakbalas Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : Meningkatkan masa tindakbalas Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Menghantar dan menerima bola KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat meningkat- kan masa tindakbalas | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   8                                           Hari:   Khamis                            Tarikh :  24/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 9.45-10.15 MZ | Tajuk : Muzik Dengan Gerakan Kemahiran/Theme: Mari Bergerak Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : Mendengar dan bergerak mengikut bacaan puisi atau cerita Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid mendengar dan bergerak mengikut bacaan puisi atau cerita KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat men- dengar dan bergerak mengikut bacaan puisi atau cerita | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   8                                           Hari:   Khamis                            Tarikh :  24/2/11  
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6G 10.45-12.45 KH | Tajuk : PERBINCANGAN SOALAN UBB Kemahiran/Theme:  Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Mengenalpasti kekuatan dan kelemahan mereka terhadap matapelajaran ini. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Perbincangan KPS (SAINS) BBM:  | PER- BINCANGAN SOALAN UBB | 
1 komentar:
3 Agustus 2011 pukul 08.24
Disemak
Posting Komentar