RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  7                                             Hari: Ahad                              Tarikh :  13/2/11 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 8.15-8.45 MZ | Tajuk : Mari Menyanyi Kemahiran/Theme: Menyanyi lagu rentak mac, masri, inang, zapin dan joget.  Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Menyanyi mengikut rentak Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid menyanyi lagu rentak mac, masri, inang, zapin dan joget. KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat menyanyi lagu rentak mac, masri, inang, zapin dan joget. | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  7                                              Hari: Ahad                            Tarikh :  13/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 12.15-12.45 MZ | Tajuk :  Mari Menyanyi Kemahiran/Theme: Menyanyi lagu rentak mac, masri, inang, zapin dan joget.  Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Menyanyi mengikut rentak Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid menyanyi lagu rentak mac, masri, inang, zapin dan joget. KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat menyanyi lagu rentak mac, masri, inang, zapin dan joget. | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  7                                              Hari: Ahad                            Tarikh :  13/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 12.45-1.15 SN | Tajuk : Analysing friction Kemahiran/Theme:  State the advantages of friction Objektif: Pupils would be able to: State the advantages of friction Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils gather information on the advantages of friction in everyday life. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can state the advantages of friction | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:    7                                             Hari:   Isnin                            Tarikh :  14/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 7.45-8.45 KH | Tajuk : Reka Bentuk dan Teknologi Kemahiran/Theme: Penghasilan Projek RekaCipta  Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : Merancang dan menyediakan lukisan projek Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid merancang dan menyediakan lukisan projek KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat merancang dan menyediakan lukisan projek | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   7                                           Hari:   Isnin                            Tarikh :  14/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 9.45-10.15 SN | Tajuk :INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme:Pupils gather information on disadvantages of friction in everyday life. Analysing friction Objektif: Pupils would be able to: State the disadvantages of friction. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can state the dis- advantages of friction | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:    7                                           Hari:   Isnin                            Tarikh :  14/2/11   
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 10.45-11.45 SN | Tajuk : INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme:Pupils gather information on disadvantages of friction in everyday life. Analysing friction Objektif: Pupils would be able to: State the disadvantages of friction. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) Communicating BBM:  | All pupils can state the dis- advantages of friction. | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:    7                                           Hari:   Isnin                            Tarikh :  14/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 12.45-1.15 MZ | Tajuk : Mari Menyanyi Kemahiran/Theme: Menyanyi mengikut pic dan nada tinggi, tengah dan rendah Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Menyanyi mengikut pic dan nada tinggi, tengah dan rendah Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid menyanyi mengikut pic dan nada tinggi, tengah dan rendah KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat menyanyi mengikut pic dan nada tinggi, tengah dan rendah | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 7                                             Hari:  Selasa                           Tarikh :  15/2/11 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 9.15-10.15 SN | Tajuk : Kemahiran/Theme: Objektif: Pupils would be able to: CUTI UMUM SEMPENA HARI MAULIDURRASUL Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | CUTI UMUM SEMPENA HARI MAULID-URRASUL | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 7                                              Hari:  Selasa                           Tarikh :   15/2/11   
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 10.45-11.45 SN | Tajuk : Kemahiran/Theme: Objektif: Pupils would be able to: CUTI UMUM SEMPENA HARI MAULIDURRASUL  Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | CUTI UMUM SEMPENA HARI MAULID-URRASUL | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 7                                              Hari:  Selasa                           Tarikh :   15/2/11   
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6H 11.45-12.45 KH | Tajuk : Kemahiran/Theme: Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : CUTI UMUM SEMPENA HARI MAULIDURRASUL Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:  KPS (SAINS) BBM: | CUTI UMUM SEMPENA HARI MAULID-URRASUL | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  7                                             Hari: Rabu                              Tarikh :  16/2/11 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6H 7.45-8.45 PJ | Tajuk : Kesihatan Diri Kemahiran/Theme:  Menjaga kebersihan diri dan kesihatan tubuh Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Menjaga kebersihan diri dan kesihatan tubuh Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Perbincangan tentang penjagaan kebersihan diri dan kesihatan tubuh KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat memahami tentang penjagaan kebersihan diri dan kesihatan tubuh | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  7                                              Hari: Rabu                            Tarikh :   16/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 8.45-9.45 SN | Tajuk : INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme:  Understanding speed Objektif: Pupils would be able to: State that an object which moves faster travels a longer distance in a given time. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils carry out activities to: a) compare the distances travelled in a given time by two moving objects KPS (SAINS) Measuring and Using Number BBM: | All pupils can state that an object which moves faster travels a longer distance in a given time. | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  7                                              Hari: Rabu                            Tarikh :   16/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 11.45-12.45 KH | Tajuk : Penghasilan Projek Reka Cipta Kemahiran/Theme: Menyediakan alatan dan bahan Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Menyediakan alatan dan bahan Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:  Pemilihan alatan dan bahan yang bersesuaian.. KPS (SAINS)BBM: | Semua murid dapat menyediakan alatan dan bahan | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   7                                           Hari:   Khamis                            Tarikh :  17/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 7.45-8.45 PJ | Tajuk : Kesihatan Diri Kemahiran/Theme:  Menjaga kebersihan diri dan kesihatan tubuh Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Menjaga kebersihan diri dan kesihatan tubuh Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Perbincangan tentang penjagaan kebersihan diri dan kesihatan tubuh KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat memahami tentang penjagaan kebersihan diri dan kesihatan tubuh | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   7                                           Hari:   Khamis                            Tarikh :  17/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 9.45-10.15 MZ | Tajuk : Menyanyi Secara Muzikal Kemahiran/Theme: Menyanyi Secara Muzikal a. Menyanyi lagu untuk merasai detik lagu, tekanan, corak irama lagu dan meter 2, 4, 3 6 4 4 4 8 Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : Menyanyi Secara Muzikal Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid menyanyi Secara Muzikal  KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dpat menyanyi secara muzikal | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   7                                           Hari:   Khamis                            Tarikh :  17/2/11  
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6G 10.45-12.45 KH | Tajuk : Penghasilan Projek Reka Cipta Kemahiran/Theme: Menyediakan alatan dan bahan Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Menyediakan alatan dan bahan Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:  Pemilihan alatan dan bahan yang bersesuaian.. KPS (SAINS) BBM:  | 
0 komentar:
Posting Komentar