RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                             Hari: Ahad                              Tarikh :  6/2/11 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 8.15-8.45 MZ | Tajuk : Kemahiran/Theme:  Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : P&P tidak dapat dijalankan kerana masa digunakan untuk perhimpunan. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | P&P tidak dapat dijalankan kerana masa digunakan untuk perhimpunan | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                              Hari: Ahad                            Tarikh :  6/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 12.15-12.45 MZ | Tajuk :Permainan Alat Muzik Kemahiran/Theme:  Melanjutkan latihan bermain perkusi di Tahap 1 Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Mengenal alat muzik tambahan Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid melanjutkan latihan bermain perkusi di Tahap 1 KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat mengenal alat muzik tambahan | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                              Hari: Ahad                            Tarikh :  6/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 12.45-1.15 SN | Tajuk : Analysing friction Kemahiran/Theme: Describe the effects of friction. Objektif: Pupils will be able to: Describe the effects of friction. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils discuss that friction slows down a moving object and conclude that friction is a force. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupil can describe the effects of friction | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6                                                Hari:   Isnin                            Tarikh :  7/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 7.45-8.45 KH | Tajuk : Kreativiti dan Reka Cipta Kemahiran/Theme:  Penghasilan Projek Reka Cipta Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : Memilih lakaran yang paling sesuai Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Memilih lakaran yang paling sesuai KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat memilih lakaran yang paling sesuai | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   6                                           Hari:   Isnin                            Tarikh :  7/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 9.45-10.15 SN | Tajuk : INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme:Pupils suggest various ways to reduce friction. Analysing friction Objektif: Pupils would be able to: Describe ways to reduce friction. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can suggest various ways to reduce friction. | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:    6                                           Hari:   Isnin                            Tarikh :  7/2/11   
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 10.45-11.45 SN | Tajuk :  INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme:Pupils suggest various ways to reduce friction. Analysing friction Objektif: Pupils would be able to: Describe ways to reduce friction. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) Communicating BBM:  | All pupils can suggest various ways to reduce friction. | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:    6                                           Hari:   Isnin                            Tarikh :  7/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 12.45-1.15 MZ | Tajuk : Permainan Alat Muzik Kemahiran/Theme: Mengenal dan mengecam bunyi alat muzik tertentu Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Mengenal, mendengar dan mengecam bunyi serta menamakan alat muzik tambahan – rekoder, dram samping, alat muzik tradisional Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid mengenal, mendengar dan mengecam bunyi serta menamakan alat muzik tambahan – rekoder, dram samping, alat muzik tradisional KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat mengenal dan mengecam bunyi alat muzik tertentu | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6                                              Hari:  Selasa                           Tarikh :  8/2/11 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 9.15-10.15 SN | Tajuk :   INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme: Analysing friction Objektif: Pupils would be able to: Describe ways to increase friction  Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils suggest various ways to increase friction. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can describe ways to increase friction | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6                                              Hari:  Selasa                           Tarikh :   8/2/11   
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 10.45-11.45 SN | Tajuk :   INVESTIGATING FORCE AND ENERGY Kemahiran/Theme: Analysing friction Objektif: Pupils would be able to: Describe ways to increase friction Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils suggest various ways to increase friction. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can describe ways to increase friction | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu: 6                                              Hari:  Selasa                           Tarikh :   8/2/11   
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6H 11.45-12.45 KH | Tajuk : Reka Bentuk dan Teknologi Kemahiran/Theme: Penghasilan Projek RekaCipta Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Merancang dan menyediakan lukisan projek Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:  Murid merancang dan menyediakan lukisan projek KPS (SAINS) BBM: | Semua murid dapat merancang dan menyediakan lukisan projek | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                             Hari: Rabu                              Tarikh :  9/2/11 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6H 7.45-8.45 PJ | Tajuk : Permainan Bola keranjang Kemahiran/Theme:  i. Kemahiran asas bola keranjang    @ Menghadang    @ Menjaring Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Menguasai kemahiran asas bola keranjang @ Menghadang @ Menjaring Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Permainan bola keranjang KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat menguasai kemahiran asas bola keranjang @ Menghadang @ Menjaring | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                              Hari: Rabu                            Tarikh :   9/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 8.45-9.45 SN | Tajuk : Analysing friction Kemahiran/Theme:  State the advantages of friction Objektif: Pupils would be able to: State the advantages of friction Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils gather information on the advantages of friction in everyday life. KPS (SAINS) Communicating BBM: | All pupils can state the advantages of friction | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                              Hari: Rabu                            Tarikh :   9/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 11.45-12.45 KH | Tajuk : Reka Bentuk dan Teknologi Kemahiran/Theme: Penghasilan Projek RekaCipta Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat : Merancang dan menyediakan lukisan projek Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah:  Murid merancang dan menyediakan lukisan projek KPS (SAINS)BBM: | Semua murid dapat merancang dan menyediakan lukisan projek | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   6                                           Hari:   Khamis                            Tarikh :  10/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6R 7.45-8.45 PJ | Tajuk : Kemahiran/Theme: Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   6                                           Hari:   Khamis                            Tarikh :  10/2/11
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6T 9.45-10.15 MZ | Tajuk : Kemahiran/Theme: Objektif:Diakhir proses p & p murid dapat : MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM: | MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT | 
                   RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:   6                                           Hari:   Khamis                            Tarikh :  10/2/11  
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6G 10.45-12.45 KH | Tajuk : Kemahiran/Theme:  Objektif: Diakhir proses p & p murid dapat :  MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | MESYUARAT JU HEADCOUNT DI SMA AMALIN AISYAH PUTERI - PEMURNIAN HEADCOUNT | 
0 komentar:
Posting Komentar