RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Ahad                              Tarikh :  17/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
6 GIGIH 
8.15-9.45 
SN | Tajuk : 
Kemahiran/Theme:  CUTI UMUM HARI MALAYSIA 
Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: 
KPS (SAINS) 
BBM:  | CUTI UMUM HARI MALAY- SIA | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Ahad                              Tarikh :  17/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
6 GIGIH 
12.15-1.15 
MZ | Tajuk : 
Kemahiran/Theme:  CUTI UMUM HARI MALAYSIA 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: 
KPS (SAINS) 
BBM:  | CUTI UMUM HARI MALAY- SIA | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  18/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
6 TEKUN 
9.45-10.45 
KT | Tajuk :PROGRAM SELEPAS PEPERIKSAAN UPSR2012 
Kemahiran/Theme:   Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid melibatkan diri dalam program berkenaan. 
KPS (SAINS) 
BBM:  | Semua melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  18/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
5 RAJIN 
12.15-1.15 
SN | Tajuk Latihan soalan bahagian A dan B 
Kemahiran/Theme:  Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian A dan B 
Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pembolehubah Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi 
BBM:  | Murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pemboleh- ubah | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Selasa                              Tarikh :  19/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
6 GIGIH 
7.45-8.45 
SN | Tajuk :PROGRAM SELEPAS PEPERIKSAAN UPSR2012 
Kemahiran/Theme:   Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid melibatkan diri dalam program berkenaan. 
KPS (SAINS) 
BBM:  | Semua melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Selasa                              Tarikh :  19/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
6 RAJIN 
8.45-9.45 
KH | Tajuk :PROGRAM SELEPAS PEPERIKSAAN UPSR2012 
Kemahiran/Theme:   Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid melibatkan diri dalam program berkenaan. 
KPS (SAINS) 
BBM:  | Semua melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  20/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
6 GIGIH 
7.45-8.45 
KH | Tajuk :PROGRAM SELEPAS PEPERIKSAAN UPSR2012 
Kemahiran/Theme:   Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid melibatkan diri dalam program berkenaan. 
KPS (SAINS) 
BBM:  | Semua melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  20/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
6 HEBAT 
9.45-10.45 
KT | 
Tajuk :PROGRAM SELEPAS PEPERIKSAAN UPSR2012 
Kemahiran/Theme:   Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid melibatkan diri dalam program berkenaan. 
KPS (SAINS) 
BBM:  | Semua melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  20/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
6 HEBAT 
12.15-1.15 
MZ | Tajuk :PROGRAM SELEPAS PEPERIKSAAN UPSR2012 
Kemahiran/Theme:   Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid melibatkan diri dalam program berkenaan. 
KPS (SAINS) 
BBM:  | Semua melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  21/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
5 RAJIN 
9.15-10.45 
SN | Tajuk :Latihan soalan bahagian A dan B 
Kemahiran/Theme:  Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian A dan B 
Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk mengawal pembolehubah Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi 
BBM:  
BBM:  | Semua murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian A dan B | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  21/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
6 TEKUN 
11.15-12.15 
KH | Tajuk :PROGRAM SELEPAS PEPERIKSAAN UPSR2012 
Kemahiran/Theme:   Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid melibatkan diri dalam program berkenaan. 
KPS (SAINS) 
BBM:  | Semua melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  34                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  21/06/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | 
KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 
6 TEKUN 
12.15-1.15 
MZ | Tajuk :PROGRAM SELEPAS PEPERIKSAAN UPSR2012 
Kemahiran/Theme:   Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 
Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid melibatkan diri dalam program berkenaan. 
KPS (SAINS) 
BBM:  | Semua melibatkan diri dalam program selepas UPSR 2012 sepertimana yang telah diaturkan oleh sekolah. | 
0 komentar:
Posting Komentar