RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  25                                            Hari: Ahad                              Tarikh :  08/07/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| HEBAT 1 2.00-3.30 SN | Tajuk :Menjawab soalan bahagian B Kemahiran/Theme:  Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk KPS Hipotesis dan kesimpulan Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi KPS (SAINS) Komunikasi BBM:  | Semua murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk KPS Hipotesis dan kesimpulan | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  25                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  09/07/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| HEBAT 2 8.30 - 10.30 SN | Tajuk : Menjawab soalan bahagian B Kemahiran/Theme:  Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk KPS Hipotesis dan kesimpulan Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi KPS (SAINS) Komunikasi BBM:  | 97% murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk KPS Hipotesis dan kesimpulan | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  25                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  09/07/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 5 RAJIN 12.15-1.15 SN | Tajuk :. Acid and Alkali Kemahiran/Theme:   Understanding the properties of acidic, alkaline and neutral substances. Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Identify the taste of acidic and alkaline food and conclude the properties of acidic alkaline and neutral substancesStrategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils determine whether food samples are acidic or alkaline by tasting the food samples and testing with litmus paper. KPS (SAINS) Experimenting BBM:  | All pupils can identify the taste of acidic and alkalin food. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  25                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  12/07/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 5 RAJIN 9.15-10.45 SN | Tajuk : Constellation Kemahiran/Theme:   Understanding the constellation Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  State what constellation is and iIdentify constellations. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils discuss that constellation is a group of stars that form a certain pattern in the sky. KPS (SAINS) Communicating BBM:  | P&P tidak dapat dijalankan kerana murid terlibat dalam aktiviti per- khemahan | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  25                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  12/07/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| HEBAT 2  11.00-1.00 SN | Tajuk :Menjawab soalan bahagian B Kemahiran/Theme:  Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Meningkatkan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk KPS Hipotesis dan Meramal Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Latih tubi KPS (SAINS) Komunikasi BBM:  | 97% murid dapat meningkat- kan kemahiran menjawab soalan Sains Bahagian B untuk KPS Hipotesis dan Meramal | 
0 komentar:
Posting Komentar