RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Ahad                              Tarikh :  19/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 GIGIH 8.15-9.45 SN | Tajuk : Interactions among living things (Revision) Kemahiran/Theme: Revision on the topic of Interaction among living things as the preparation for UBB1 Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Understand and fully prepared for the upcoming UBB1  Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Revision KPS (SAINS)Communicating BBM:  | All pupils understand and fully prepared for the upcoming UBB1 for this topic | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Ahad                              Tarikh :  19/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 GIGIH 12.15-1.15 MZ | Tajuk :  Muzik Dengan Gerakan Kemahiran/Theme:  Bergerak secara muzikal Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Membuat gerakan yang sesuai dengan lagu atau muzik atau     kedua-duanya yang mempunyai  tempo yang berlainan. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Membuat gerakan secara bebas atau berpandu sebagai respon kepada permainan muzik yang didengar untuk merasai; detik, corak irama, dan tanda rehat KPS (SAINS) BBM: CDPlayer | Semua murid dapat membuat gerakan yang sesuai dengan lagu atau muzik atau kedua-duanya yang mempunyai tempo yang berlainan. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  20/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 TEKUN 9.45-10.45 KT | Tajuk :UBB BULAN FEBRUARI 2012 Kemahiran/Theme:   Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | UBB BULAN FEBRUARI 2012 | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  20/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 5 RAJIN 12.15-1.15 SN | Tajuk : UBB BULAN FEBRUARI 2012 Kemahiran/Theme:  Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:  Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | UBB BULAN FEBRUARI 2012 | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Selasa                              Tarikh :  21/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 GIGIH 7.45-8.45 SN | Tajuk :UBB BULAN FEBRUARI 2012 Kemahiran/Theme:  Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | UBB BULAN FEBRUARI 2012 | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Selasa                              Tarikh :  21/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 RAJIN 8.45-9.45 KH | Tajuk :UBB BULAN FEBRUARI 2012 Kemahiran/Theme:  Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | UBB BULAN FEBRUARI 2012 | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  22/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 GIGIH 7.45-8.45 KH | Tajuk :UBB BULAN FEBRUARI 2012 Kemahiran/Theme:  Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | UBB BULAN FEBRUARI 2012 | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  22/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 HEBAT 9.45-10.45 KT | Tajuk : UBB BULAN FEBRUARI 2012 Kemahiran/Theme:  Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | UBB BULAN FEBRUARI 2012 | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  22/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 HEBAT 12.15-1.15 MZ | Tajuk :UBB BULAN FEBRUARI 2012 Kemahiran/Theme:  Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | UBB BULAN FEBRUARI 2012 | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  23/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 5 RAJIN 9.15-10.45 SN | Tajuk : UBB1 exam paper discussion. Kemahiran/Theme: Discussion on various topics in UBB1 Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:  Understand about the topic in the question paper. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Discussion KPS (SAINS) Communicating BBM:  | All pupils can understand about the topic in the question paper. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  23/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 TEKUN 11.15-12.15 KH | Tajuk : Perbincangan kertas soalan UBB1 Kemahiran/Theme:  Perbincangan kertas UBB1 Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Memahami dengan lebih mendalam topik-topik yang terdapat dalam UBB1 Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Perbincangan KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat memahami dengan lebih mendalam topik-topik yang terdapat dalam UBB1 | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  8                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  23/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 TEKUN 12.15-1.15 MZ | Tajuk : Muzik Dengan Gerakan Kemahiran/Theme:  Bergerak secara muzikal Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:Murid membuat gerakan secara bebas atau berpandu sebagai respon kepada permainan muzik yang didengar untuk merasai; detik, corak irama, dan tanda rehat Membuat gerakan yang sesuai dengan lagu atau muzik atau kedua-duanya yang mempunyai tempo yang berlainan Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat membuat gerakan yang sesuai dengan lagu atau muzik atau kedua-duanya yang mempunyai tempo yang berlainan | 
1 komentar:
12 April 2012 pukul 07.37
Telah disemak. Terima kasih.
Posting Komentar