RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Ahad                              Tarikh :  05/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 GIGIH 8.15-9.45 SN | Tajuk : Kemahiran/Theme: CUTI UMUM MAULIDUR RASUL Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | CUTI UMUM MAULI- DUR RASUL  | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Ahad                              Tarikh :  05/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 GIGIH 12.15-1.15 MZ | Tajuk : Kemahiran/Theme:  CUTI UMUM MAULIDUR RASUL Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | CUTI UMUM MAULI- DUR RASUL | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  06/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 TEKUN 9.45-10.45 KT | Tajuk : EKONOMI NEGARA Kemahiran/Theme:   Kegiatan ekonomi dan Lokasi Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Menyatakan jenis industri di negara kita dan menyenaraikan jenis  industri di negara kitaStrategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid mengumpul maklumat tentang  jenis industri di negara kita dan menyenaraikan jenis industri di negara kita KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat me- nyatakan jenis industri di negara kita dan men- yenaraikan jenis industri  di negara kita | 
Nota: Menjadi Guru Ganti 4H (11.15-11.45) Guru diganti (PN RAHANA CHAMPELUS)
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Isnin                              Tarikh :  06/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 5 RAJIN 12.15-1.15 SN | Tajuk : Survival of The Species Kemahiran/Theme:   Understanding that different animals have their own ways to ensure the survival of their species. Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Give examples of animals that take care of their eggs and young and explain how animals take care of their eggs and young. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils gather information on animals that take care of their eggs and young and how animals take care of their eggs and young. KPS (SAINS) Communicating BBM:  | 98% of pupils can give examples of animals that take care of their eggs and young and explain how animals take care of their eggs and young. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Selasa                              Tarikh :  07/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 GIGIH 7.45-8.45 SN | Tajuk :Interactions among living things Kemahiran/Theme:  Understanding the responsibility of human beings in protecting endangered species Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to: Suggest way to prevent animals and plants from extinction Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: PupilsSuggest way to prevent animals and plants from extinction KPS (SAINS) Communicating BBM:  | 98% of pupils can suggest ways to prevent animals and plants from extinction | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Selasa                              Tarikh :  07/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 RAJIN 8.45-9.45 KH | Tajuk : Reka Bentuk dan Teknologi Kemahiran/Theme:  Membina projek Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Membina projek Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid menyediakan alatan dan bahan dan membina projek KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat membina projek | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  08/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 GIGIH 7.45-8.45 KH | Tajuk : Reka Bentuk dan Teknologi Kemahiran/Theme:  Membina projek Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Membina projek Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid menyediakan alatan dan bahan dan membina projek KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat membina projek | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  08/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 HEBAT 9.45-10.45 KT | Tajuk : EKONOMI NEGARA Kemahiran/Theme:   Kegiatan ekonomi dan Lokasi Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Menyatakan jenis industri di negara kita dan menyenaraikan Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: jenis industri di negara kita Murid mengumpul maklumat tentang  jenis industri di negara kita dan menyenaraikan jenis industri di negara kita KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat menyatakan jenis industri di negara kita dan menyenarai- kan jenis industri di negara kita | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Rabu                              Tarikh :  08/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 HEBAT 12.15-1.15 MZ | Tajuk :  Permainan Alat Muzik Kemahiran/Theme:  Mari Bermain Alat Muzik Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:Murid  membezakan jenis ton alat- alat muzik tanpa melodi  seperti berat,  lembut, panjang, pendek dan lain-lain dengan bantuan guru. Membezakan jenis ton alat- alat muzik tanpa melodi seperti berat, lembut, panjang, pendek dan lain-lain Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat membezakan jenis ton alat- alat muzik tanpa melodi seperti berat, lembut, panjang, pendek dan lain-lain | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  08/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 5 RAJIN 9.15-10.45 SN | Tajuk : Survival of The Species Kemahiran/Theme:   Understanding that different animals have their own ways to ensure the survival of their species. Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Explain why animals take care of their eggs and young. Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Pupils gather information on why animals take care of their eggs and young. KPS (SAINS) Communicating BBM:  | 98% of the pupils can explain why animals take care of their eggs and young. | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  08/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 TEKUN 11.15-12.15 KH | Tajuk : Reka Bentuk dan Teknologi Kemahiran/Theme:  Membina projek Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Membina projek Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid menyediakan alatan dan bahan dan membina projek KPS (SAINS) BBM:  | Semua murid dapat membina projek | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Khamis                              Tarikh :  08/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 TEKUN 12.15-1.15 MZ | Tajuk :  Permainan Alat Muzik Kemahiran/Theme:  Mari Bermain Alat Muzik Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:Murid membezakan jenis ton alat- alat muzik tanpa melodi  seperti berat, lembut, panjang, pendek dan lain-lain dengan bantuan guru. Membezakan jenis ton alat- alat muzik tanpa melodi seperti berat, lembut, panjang, pendek dan lain-lain Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | 98% murid dapat membezakan jenis ton alat- alat muzik tanpa melodi seperti berat, lembut, panjang, pendek dan lain-lain | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Sabtu                                 Tarikh :  11/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 GIGIH 7.45-8.45 KH | Tajuk : Reka Bentuk dan Teknologi Kemahiran/Theme:  Membina projek Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat: Membina projek Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid menyediakan alatan dan bahan dan membina projek KPS (SAINS) BBM:  | P&P tidak dapat dijalankan kerana guru terlibat dalam Majlis Penyampaian Wang Ehsan | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Sabtu                                 Tarikh :  11/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 HEBAT 9.45-10.45 KT | Tajuk : EKONOMI NEGARA Kemahiran/Theme:   Kegiatan ekonomi dan Lokasi Objektif: Di akhir pembelajaran, murid akan dapat:  Menamakan aktiviti pertanian dan lokasinyaStrategi/Aktiviti/Step/Kaedah: Murid mengumpul maklumat tentang aktiviti pertanian dan  lokasinya KPS (SAINS) BBM:  | P&P tidak dapat dijalankan kerana guru terlibat dalam Majlis Penyampaian Wang Ehsan | 
RANCANGAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN HARIAN
Minggu:  6                                            Hari: Sabtu                                 Tarikh :  11/02/12 
| KELAS/ MASA/ M PELAJARAN | KANDUNGAN | IMPAK/ CATATAN | 
| 6 HEBAT 12.15-1.15 MZ | Tajuk : Permainan Alat Muzik Kemahiran/Theme:  Mari Bermain Alat Muzik Objektif: At the end of the lesson, pupil would be able to:Murid membezakan jenis ton alat- alat muzik tanpa melodi  seperti  berat, lembut, panjang, pendek dan lain-lain dengan bantuan guru. Membezakan jenis ton alat- alat muzik tanpa melodi seperti berat, lembut, panjang, pendek dan lain-lain Strategi/Aktiviti/Step/Kaedah: KPS (SAINS) BBM:  | P&P tidak dapat dijalankan kerana guru terlibat dalam Majlis Penyampaian Wang Ehsan | 
1 komentar:
16 Februari 2012 pukul 06.35
Telah disemak. Terima kasih.
Posting Komentar